понедељак, 12. мај 2014.

Америко, росно цв'јеће




Америко, росно цв'јеће,
Нема тога ко те неће,
Ни ђетета од три љета,
Нити старца од сто љета.
Молим брата, молим кума
Да ми дају триста круна,
Да ја идем Америци
И да радим у фабрици.
Идем долом, идем гором
Докле дођох пред Котором.
Боже мио, дивна злата,
Одваја се брат од брата.
Родитељи сузе лију,
Млади момци вино пију.
Пијем вино и ракију,
Гледам Ловћен и Румију.
Кад ја дођох у Котору,
Увезох се у вапору,
Вапор иде и клокоће,
Боже мио те дивоће.
Вапор иде, море ц'јепа,
Збогом остај, цуро л'јепа.
Кад сам био у Паризу,
Црна Гора још је близу.
Кад ја дођох Америци,
Запослих се у фабрици,
Послах цури сто долара
Да се с њима разговара,
Док се вратим из фабрике
И вјенчам је код владике.




Народне пјесме

(Црна Гора и Дукађин)




Нема коментара:

Постави коментар